Accueil   >   Actualités : Cours introductif le mercredi 20 février 2019 de 9h à 11h, salle mauve Faculté de Chimie

12 févr. 2019

Le Professeur Neil Branda de Simon Fraser University, Canada, invité par la Faculté de Chimie donnera un cours introductif intitulé :
Controlling Materials Using Light and Electricity: A Discussion on Applications and How to Translate Your Inventions into Innovations.
Le cours aura lieu Salle Mauve le mercredi 20 février 2019 de 9h à 11h. Les étudiants M1, M2, Doctorants et toute personne intéressée sont les bienvenus. Neil Branda sera parmi nous à partir du mardi 19 pour toute la semaine prochaine et interviendra également durant le workshop Unistra-SFU déjà annoncé.
Au plaisir de vous retrouver mercredi prochain,
Jean

Professor Neil Branda from Simon Fraser University, Canada, will give a 2 h introductory class on:
The class will take place in the Salle Mauve on Wednesday February 20th 2019 from 9 to 11 AM. M1, M2, PhD students and anyone interested are welcome to attend. Neil Branda will be with us from the Tuesday 19th until the end of next week and will also give a research presentation during the Unistra-SFU workshop which has been announced previously.